!-- SKIN 100% CREATED BY UMMI SHAHIRAH.DONT EVER RIP MY CODES --!>
<_SpeakNow_
ViewHere

StoryMeThem


LittleDisclaimer

Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around..my name is fatin amalina..nice to meet u guys..b my buddies k!! :)


TalkWithMe

<
WIDTH:200
HEIGHT:100

SpeakByMe



ClapToThem
kisah dongeng???
Saturday 17 December 2011 | 23:41 | 0 panda
LIRIK LAGU KISAH DONGENG ~~

Ku sedar ku tak seberapaJika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhiasHanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Mencintai aku dengan seadanya

Mencintai aku bukan kerana rupaDalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadany
aSanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakanDipeluk dalam dakapan 
Sanubariku memerlukanKehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Mencintai aku dengan seadanyaMencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu seduDalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya

Kisah dongeng saja

hyep!! korang mesti tertanya~tanya kan knapa ttbe aku tlis lirik kisah dongeng nie..
hurmmm,sbnarnya lagu nie mcm kena jer ngn situasi aku skarang...haha
hidup mengharapkan cinta seseorang kn..
lagu nie btol2 menyentuh prasaan aku korang tau..
cam hidop aku skarang nie lah..
still single mingle..sendiriiii..uwwaaaa!! :'(
aku memang mengharapkan seseorang tuh bleh terima aku seadanya..
aku xsuka lelaki yg just memntingkan paras rupa jer..hampeh lah lau cm tu.!
lau muka cantek perangai xcantek nak wat pe...huhhh!!
* hahaha..bukan main sdap aku mgata kat orang nie.hehe ^_^
tapi xsemua orang cam tu la..hehe
ada jgk yg btol2 setia lorhh..
aku lau dah couple aku btol2 akan setia ngn dia
* aku memang makwe yang setia k..:)
hahaha..aku memang xkan sia2 kan cinta aku nie..


# erm..k lah..my mom dah merepek dah ..saye dh kene cawww dh nie..k lah..bubye sume..thanks coz sudi reading my story...bye2..muahhh




Older Post | Newer Post