!-- SKIN 100% CREATED BY UMMI SHAHIRAH.DONT EVER RIP MY CODES --!>
<_SpeakNow_
ViewHere

StoryMeThem


LittleDisclaimer

Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around..my name is fatin amalina..nice to meet u guys..b my buddies k!! :)


TalkWithMe

<
WIDTH:200
HEIGHT:100

SpeakByMe



ClapToThem
JATUH CINTA..~~
Monday 19 December 2011 | 08:25 | 1 panda


hye buddies... :)
ary nie xde pape pom yang menarik untuk dkongsi ngn korang sume..
tapi tngan aku yang gatal nk mengepost ary nie..hakhak.!!
okeh..aku nak cite pe erk???
k,g nie lah..aku nak bg tau sumtim kat korang...
jeng !! jeng !! jeng!!
AKU DAH JATUH CINTAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahahahah..
nak gila dah aku nie..hehehe
korang pom msty pena rasa cmner jth cinta kan??? haha
aku rasa cam dah angau skarang..
asyik teringat kat si dia jer..tiap kali aku online facebook..aku comferm akan jenguk wall dia..WAJIB!!
dapat tengop DP dia pom dah wat aku rasa happy..dah bleh wt aku tersenyum panjang..miss dia kan...hehe..kadang~kadang kitorang chatting..tapi kitorang chatting biasa~biasa jer..
lom sampai tahap untuk meneruskan hubungan yang lebih serius..
yang aku sedih sangat... =(
dia lom cakap pom yang dia suka aku.
aku jer yang nampak lebih~lebih taruh hati kat dia...
aku dah jadi orang yang bertepuk sebelah tangan jer..tiada respond..
tapi aku xkan putus asa..
hati aku dak kata yg AKU SUKA DIA..
aku xkan mgaku kalah selagi dia blom ckp yg dia suka aku..
aku harap sangat~sangat yang dia akan suka aku sebab aku dah terlanjur suka kat dia..
xsalah untuk aku suka dia..n xsalah jgk untuk dia suka aku..!!
untuk lelaki yg saya suka iaitu MR. CAPITAL "A"..
# saya nak bagitau awak yg saya dah suka kat awak..suka yang teramat dah...#
walaupom awak xtau yang saya tlis cite sal awak ary nie..tapi saya berharap sangat yang awak akan baca apa yg saye tlis nie..sye tlis nie khas untuk awak...awak sorang jer...


* hope kita dapat couple nanti...aminnnnnnn *


Older Post | Newer Post